Back in my sofa

Nu är mitt hår mjukt och jättefint. Vill bara smeka och ta i det hela tiden!
Ingen annan som gör't nu ju. Ledsamt.

Hockey igen. Slovakien - Lettland, 5-0 till slovvisarna. Alltså.. hej hej utklassning, hej.
Lekstuga för dom på isen kan man ju tänka just nu.

Ska upp om 7½ timme. Men sen när hindrar det mig för att sitta och titta på HÖCKI!
Sen så måste jag vänta lite med att lägga mig. Har nämligen smort in mig och jag personligen tycker att det är ganska vidrigt att lägga sig kladdig om kroppen. Kladd-kladd-sladd.

Jag vill inte lägga mig. Jag vill inte sova ensam. Som vanligt.
Ångerfull.

Snälla SL, fungera imorgon när jag ska åka till jobbet kl 9 på morgonen. Snälla.
Gör om, gör rätt.

Sneaker Pimps – Grazes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0