bling-bling

Jag har fått ut lite frustration ur mig genom att städa HELA min lägenhet. Skämtåsido.
Men jag har det, på riktigt. Så nu kan jag se på TV, TV-bänken är åter SVART och inte GRÅ. Fönsterbläcket skiner som safir, öh. Badrummet är skinande. Måste bara våga rensa äckel-avloppet också.

Men annars är jag jätteglad över mitt städade hem. Det är bara sängen som står och väntar på att bli nybäddad. Det kommer vara orgasm att få lägga sig i nybäddad säng, nystädat hem som luktar gott och jag nyduschad.
Jag har förövrigt ställt in min pall i duschen. Lathet eller softhet? Spela roll, jag bryr mig inte! hoho

Ni ska få världens bästa låt (idag) - LMFAO – Shots  blir man inte kåt, eller jäävligt sugen på att dansa är man bara dum i huvudet och kan typ dra något gammalt över sig.

Ja, gärna. Be din mamma ringa mig..

NEJ, nu ska jag in i duschen sen ska jag laga till kycklingen. Mum-mum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0