HAHAHAHA

Hittade nyss till någon blondins blogg på Finest.se och upptäckte ett inlägg jag först inte visste om hon var seriöst eller inte, men jag antar att hon är seriös, jag började skratta:

"

Vissa människor är vidriga

Usch. Jag spyr. Hur äcklig kan en människa bli?? Skriva om sin mens, privata saker, sitt sexliv, olika sexställningar med sin partner, toalettbesök, snor, äckliga dåliga vanor och annat skit?! OMG. Det finns gränser. Vissa Människor är verkligen riktigt VIDRIGA.

Bete er som en kvinna och inte en man för guds skull. Eller alternativ två, sluta blogga. "


- Hon tycker jag är en vidrig människa med andra ord.
LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

ahmen hon verkade ju vara en intelligent människa.

jojo.

2010-02-09 @ 11:13:04
URL: http://sylvia.orgypistol.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0