Klumpeduns

Inte för att vara den, men kul att jag somnar med telefonen bredvid kudden i sängen och läst OCH svarat på SMS i sömnen. Vem gör så? Jo jag. Det är väl också någon sjukdom säkert.
Det roliga är att förut vaknade jag av bara vibratorn från telefonen. Nu vaknar jag inte ens av att ha på volym 2.
Det känns faktiskt ganska kasst för jag får lite panik av det. Jag KAN ju missa ett jätteroligt/viktigt samtal.

JA! Ungefär; INGEN har ringt eller SMS:at på hela dagen. Men så fort man går in i duschen eller gör något annat kul så har man alltid något SMS eller missat samtal. Ofast ifrån DOLT nummer också. Dåligt.
Jag svarar dessutom aldrig på DOLDA nummer. Puckon.

Idag sprang jag till bussen, jag sprang ifrån bussen, sprang upp i rulltrappan, sprang in på tunnelbanan, sen fick jag springa från tunnelbanan till en annan tunnelbana i Gullmars. Varför är jag så jävla hurtig när jag MÅSTE och inte när jag BORDE? Haha. Men då blir det iallafall en jävla fart på mig.

På jobbet har jag bara bråkat med min bror EN gång idag.
Jag gillar inte när folk antyder att jag INTE gör saker som jag BORDE, som jag faktiskt GÖR.
Ja, you got my point säkert.
Sen blev vi polare igen. Kompisar. Typ.

Gudarsle jag är så trött idag!

Dagens goda gärning: Min granne hade glömt sina nycklar i låset. Jag knackade på och gav dem till henne. Hon blev oerhört glad och tacksam.

Mm, jag är så bra om bara alla fattade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0