MOI MOI!

Jag har gått och blivit sportnörd på heltid tror jag.
Sitter jag inte med Tv4 - sport i bakgrunden, så sitter jag och tittar på sport.
Oj oj oj.. hur ska detta gå? Just nu är det Finland - Vit Ryssland.
Niklas Wikegård tycker att vit-ryssarna spelar SKITTRÅKIGT!
"det är skämmigt av vit-ryssland tycker jag, skämmigt"
Jag tror faktiskt jag har blivit lite lätt kär i honom. 
Mina kusiner bor förövrigt granne med honom. AS-STOLT KUSIN!

Nej men nu ska jag sitta här och hålla ögonbollarna vakna tills det är dags för Sverige att inta isen.
Jag undrar hur många som kommer vara TRÖTTA på sina jobb imorgon? eeeeheheh.

Kommentarer
Postat av: parling

Jag är redan kär i wikegård! <3

2010-02-17 @ 22:55:54
Postat av: juicy

vi ska åka till sigtuna så du får träffa honom!

2010-02-17 @ 23:17:05
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0