No I didn't, I just high-fived your face

Sjuk dag alltså. Haha. Sov lite halvkasst inatt. Trodde jag hade tabbat mig eller något.
Förstört något som inte ens har "påbörjats" så att säga. Meeeeeeen ack så fel man kan ha som tjej ibland när man överanalyserar och springer iväg i tankarna.
För man kan ju absolut inte tänka att mobilen FAKTISKT kunde ha pajjat.
Vilket den hade i det här fallet. Och thank god för that!

Okej, back to the beginning.

Har fixat mina naglar idag, äntligen. Nu är dom starka och fina.
Efter det så gick jag över (två meter) till jobbet och kom in i en jävla folkmassa.
Gudarsle vad mycket folk. Slängde av mig väskan och jackan och fick hugga i direkt.
MEN är det något jag hatar är det att jobba i en jävla röra. Mat och grejer ööööverallt. Fick panik.
Men allting löste sig som tur var. Sen stack min bror och lämnade mig. Buhu.
Jag är ju superkvinnan så jag klarade av allting själv iallafall. Var dock lite svettig i POLOtröja eftersom jag aldrig hann byta om direkt. Though shit!

Sen kom min lilla bajs-Mandis till mig. Hihi! Hon hjälpte mig att skura golven.
Blev skitfult. Men vad gör det om hundra år?

Sen gick vi in på 7/11 och köpte natugodis och WHITECOOKIES.. som förövrigt är bruna.
Om någon vet varför dom heter det så kan den personen få tala om det för mig?
Jag antar att Sylvia säkert har något vettigt att berätta om det eller om hon söker på Wikipedia. Hihi.
Hon är ju som 118118 i alla lägen.

Nu sitter jag och Mandis nermysta i min soffa. Nu ska jag boka tåg. Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: sylvia

Menar du att JAG är ett wikipedia/118118? :)

Haha, tack isånnafall. Eller något. Menas det att jag är en besserwisser? :D ahhaha.



Jag hittade tyvärr inget på wikipedia och jag har inge svar. Jag antar att dom har vit choklad inuti? eller? :O

2010-02-12 @ 12:05:07
URL: http://syylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0