oh baby baby why

Hm, har jag haft en givande helg? Jag vet inte riktigt. Jo, men det har jag.
Förutom att jag missade MASKINEN i lördags. Alltså på riktigt. INTE OK!
Varför händer det alltid grejer när man rent av skiter i att ta med sin plånboken? Nåja.

I fredags kom Stefan hem till mig och jag var terapeut åt honom. Kurator och gynekolog.
skippa det sista. Det var jag absolut inte.
Jag satt och var snäll och lyssnade och gav råd.
Jag har redan glömt allting jag LOVADE att blogga om.
Han påstod sig ha slutat läsa min blogg för att jag slutat blogga om honom, haha.

Han är kort. Men fötterna stack ändå ut, utanför soffan. Jag skrattade.

Nej, vi har inte sexat. Vi har aldrig någonsin gjort det. På typ 10 år som vi känt varandra.
Jag KAN ha manliga vänner. Jag VET hur man gör utan att vara fööör fysisk. OK!
*lej* Det är roligare att umgås med killar ibland.

Inombords så är jag ju ingen kvinna, så fint som Aleks uttrycker sig iallafall.

Igår (lördags) jobbade jag med Emma. Det var jätteroligt och gick jättebra.
Vi borde alltid jobba tillsammans. Ganska kul att (som hon säger) är hennes BOSS och vän.
"vem kunde tro att för fem år sedan när vi hängde på Hultan, att vi nu skulle jobba på samma jobb och att jag skulle ha dig som chef!" Ja, tänka sig.

Efter jobbet åkte jag till LIDINGÖ. Annie var kattvakt och passade sin brors lägenhet. Så jag åkte ut dit.
Fattade ingenting. Det där känns absolut inte som stockholm någonstans.
Vi försökte få igång en film på datorn i över en timme, UTAN mus, och när vi väl får igång filmen så har vi inget ljud. Vi la ner och satte på TORKEL I KNIPA på tvn. Jag har skrattat så mycket att jag är hes idag.

Sen till något helt annat är jag så fruktansvärt trött på intriger. Jag är trött på att människor drar in mig i otroligt knepiga situationer som jag inte vill bli beblandad med. Seriöst! Låt mig bara vara. Tack.

Det är Spider-Man 3 på trean. Jag vet inte riktigt om jag vill titta på den.



Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahahaha! jag, man? den var bra.

din skedfanatiska rövgök. :(

2010-02-07 @ 23:10:00
Postat av: juicy

jag vet inte varför jag skrev man.. herregud.

Du är typ den minsta mannen.. efter Mini-Me.

2010-02-08 @ 03:44:49
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0