sträck på dig och le

Ja, Amanda, jag vet att du ringde och la på bara för att jag skulle vakna. Du lyckades, grattis!
2 sekunder efteråt ringde min bror. Han la också på när jag väl svarade. Sen fick jag svara på sms istället.
Tycker lite synd om honom som jobbar dygnet runt nu nästan. Men jag får väl ta igen det imorgon och i helgen.

Nu har jag proppat i mig alvedon och voltaren och måste damma.
Det negativa med svarta möbler är att dem blir gråa efter ett tag.. so fresh!

Något annat negativt är folk som inte kan ta emot eller uppskatta komplimanger.
Jag pratar inte bara om sitt utseende. Utan också om sånt dom är duktiga på och som folk uppskattar.
Kom igen nu. Ta självkänslan och självförtroendet i handen så ska allt gå bra! Tacka och bocka och le.

Allt går här i världen bara man ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0