TipTop

Nu blev jag lämnad ensam igen. Helvete vad förbannad jag blir! Nej det blir jag inte. Jag bara gillar att säga den meningen, mycket och ofta och med bestämd röst och lite dialektus.

Annie's hund Max har helt plöstligt kommit på att han är väldigt kär i mig.
Han lät mig absolut inte vara. Jag tänkte att jag kanske luktade "snusk" och hoppade in i duschen.
Jo, men tjena! Han bet i mina tuttar, grävde in sig i mina armhålor med mera. Sjukt obehagligt om jag får säga det själv alltså. Sen blev jag bara arg på honom när han försökte dominera mig och ställa sig över mig och visa tandköttet som en galen varg. Då bet jag honom i nacken.

Jag har tråkigt. Jag har ont i min skuldra/rygg.. vad det nu är. Har tagit värktabletter. Igen. BRA.. inte.
Jag trivs absolut inte med att vara ensam. Blä. Skulle fan gömt mig i sovrummet hos Giraffen.

Jag sitter och funderar på mitt hår. Jag vill typ byta kulör. IGEN.
Och nej, inte blond.. någon annan brun bara. Något lite mer roligt.
Är lite trött på att se ut som Snövit. Helvete vad förbannad jag blir!

Närå, jag är ju jätteglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0