Baby we were never soldiers.

Nu har jag sovit. Öh. Powernap, javisst. På 2h. Fint det med!
Nu har jag egentligen lite stressigt men jag orkar bara inte.

På 2 timmar har jag hunnit drömma en massa.
Jag har drömt att jag gått ut naken i trappen iförd endast täcke omlindat om min kropp som åker ner hela tiden.
Fastnar i hissen. Åker till fel plan varje gång. Kommer inte upp till min plan. Ja, allt. Panik.
Sen har jag drömt lite annat också. Men så fort jag börjar drömma något bra så vaknar jag av att mobiltelefonen vibrerar bredvid kudden. Oerhört irriterande.

Nejmennej. Nu blir det världens snabbaste dusch, sen ska jag tillbaka till jobbet. HEJA HEJA!

Helt av allt vill jag bara ligga kvar i min säng (ensam) och mysa till electric feel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0