Det spelar ingen roll vilken dag det är

Igår tog jag ett eller fem glas för mycket av det goda.
Det kittlade dödsskönt i kistan. Idag däremot har jag inte varit den skarpaste kniven i lådan.

Vaknade vid 13 tiden, ööh. Sett i syne, hört i syne.
Hade en Amanda som snarkade sönder mitt huvud igår natt.
Hade ett bråk med Amanda idag. Vi är som ett jobbigt gift par ibland alltså.
Ibland blir man galen. jag är frun som måste plocka undan efter, ja, den andra frun.

- det är ju HAN, Johnny ifrån Ensam Mamma Söker!!
- men ööööh, neeej, Josefine, det är det INTE!
- men är du DUM eller! klart det är.. jag följde det fan slaviskt!
- ööööh, ah, men han var inte alls med i Mammas pojkar, det följde JAG slaviskt.. eller ja, följde iaf.
- MEN PÅ RIKTIGT!! ENSAM MAMMA SÖKER. ÄR DU DUM ELLER?!!?!?

Vem hade rätt? Jo, jag.

Sen blev det tjaffs för att jag bad henne diska sin egen tallrik.
Jag tyckte inte det var mer än rätt efter att jag lagat middag till oss båda.

Vi blev sams. Inget "make-up-sex", men iallafall.

Alltså... jag orkar inte sova.

Kommentarer
Postat av: Anne

Verkar inte som att Amanda har fattat att man måste köra hela hemmafru-grejen när man är hos dig... eller så är hon bara lat ;)

2010-01-16 @ 12:25:27
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0