"en tjej räcker för mig"

Idag har jag äntligen fått en skön dos utav Paradise Hotel.
Men vad ska jag säga? Jisses. Dilena, Delana? Dilana? Vad hon nu hette. Ursäkta,
Men pinsamt ful tjej iallafall. Ok, nu ska jag inte vara dum. RIKTIGT FUL IALLAFALL.

Helt plötsligt åkte Anneli ut. Ursäkta. Vilka ska nu ligga och gosas och ligga om inte Anneli och Kristoffer!?
Herregud. Nu kan jag nästan inte fortsätta att titta.

Och PATRIK då! Varför fick han mig att börja störtböla ensam i min lilla soffa? Jag bara grät och grät och grät.
Det fanns inget stopp. Fast sen grät han för mycket då slutade jag ett litet tag.

ÄNDA tills Kristoffer och Anneli ska ta farväl av varandra och han ger henne sin klocka och säger något asgulligt.

Jag orkar inte med det här mer!

Kommentarer
Postat av: Kiwso

Dalin aka Strippan, Läppen. Vart försvann självrespekten?

2010-01-06 @ 16:18:11
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: juicy

Hahaha, jag orkar verkligen inte.

Jag mådde typ illa när jag såg henne. NOT OKEJ!

2010-01-06 @ 16:20:01
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0