Ett snabbt återfall.

I brist på annat så har jag suttit inne på min facebook (ovanligt) men för ovanlighetens och seghetens skull gått tillbaka ett år i tiden. För att se hur omogen jag var på den tiden. Kan ju hända mycket på ett år!
Jag hittade mest roliga och konstiga inlägg från förr. Alltså, ett år tillbaka.
Roligaste av allt är nästan att jag snubblar på inlägg från N. Vi kan kalla honom bajs-Nisse. Eller bara "N".

Jag menar, har inte ens kvar människan som vän på sidan. Men ändå är bilden och allting kvar.
Som att tiden står stilla på fejjan. Man kan ju tro det. Den gör nog det.

Jag ville nästan skicka ett mail till honom så att han skulle bajsa på sig av chock imorgon eller någon annan dag när han läser det. Men jag orkade inte sjunka så lågt. Jag vet hur det slutar. Like aaaalways.
Jag menar, skulle jag ens skicka ett så skulle jag väl vara "KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR" i honom.
Verkligen. Absolut. Inte.

Så jag skippar det! Men kul var det iallafall. Man ska ju inte ångra någonting här i livet.
Som sagt, man får faila ibland. höhö

Nej, om man skulle ta och bli riktigt frisk någongång så att man kanske kan gå ut och göra lite roliga saker?
Eller gå ut. Frysa ihjäl. Till döds. No thanks! Men någon/några kan väl komma hit? Ja, jippie!

mode: förvirrad, jävligt förvirrad och trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0