Jag orkar inte. Igen.

Satt och klickade igenom lite bilder på en inte alls så jättesnygg kille.

Jag: men titta.. skulle du kunna se dig, mig med HONOM!?!?
Mandis: haha men neeeej
Jag: tror han seriöst att jag ens skulle visa mig ute med honom, på typ, krogen?
(jag vill lägga upp en bild så ni verkligen förstår. Men så elak kan inte ens jag vara.)
Jag: Han står ju med sin pappa på varje bild!! Vad är grejen!?!?
Mandis: Han är moggis, jag lovar. Står han med sin pappa är han det

Jag tror fan det alltså.
Jag älskar att min haters tänker nu "ja, för du är ju så JÄVLA snygg *NOT*"
Men jag säger bara, PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Opa

Känner mig djupt sårad.... jag kanske gillar min pappa :(



förövrigt min mamma är en pappa.

2010-01-15 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0