Torsdagkväll.

Idag har det varit en toppendag. Förutom att jag tappat bort mitt helvetes busskort som jag hade en halv månad kvar på. KUL, JÄTTEKUL.

Men annars har det var GREJT! Jag och Daniel har varit sams hela dagen. Vi har t.o.m haft asroligt idag på jobbet. Ganska mycket att göra vilket har gjort det roligare. Jag hatar att sitta och uggla.
Han försvann till konsum och skulle handla. "vill du ha något?"
Han kommer tillbaka och slänger upp pannkakor och sylt på bänken.

"det är ju torsdag idag, då ska det ätas pannkakor!" Guuuullliiiiiig brroooooor. öh, hahah.
Det var fint gjort av honom tycker jag.

Nu tog det slut på ord. Så jag återkommer väl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0