what what in the butt

Morning glory. Eller alltså, morning. Jag vaknade 13.05 så det kan jag inte direkt kalla "morning".
Anyhow...

bah. Jag har verkligen inte ork egentligen att skriva. Men jag VILL.
Ibland är viljan starkare än orken. Orken hamnar på efterkälke. 

Igår var jag på romantisk middag med Annie på Casa Bianca.
Jag älskar deras kött, det är fan heaven. Kött, alltså kött är så äckligt gott.
Nu längtar jag till sommaren och grillning. Mmmmm..

Efter våran romantiska middag gick vi vidare in på Pulsen för att inhandlar äckelonyttigheter.
Jag menar, det var egentligen inte nödvändigt.
För det första, vi skulle köpa EN påse chips. Men så är det ju självklart specialerbjudande "ta 3 solros-chips för 15:-" jag tyckte att tre var lite too much. Men EN påse kostade lika mycket som tre. Så det var ju vara köra.
Glöm inte godis på det.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Efter matkoma och x-antal gasutsläpp så blev jag helt galen och fick för mig att jag skulle showa loss. Alltså, jag hade knappt varit uppe ett helt dygn och var alldeles för övertrött för mitt eget bästa. Jag beslutade mig för att inta min roll som strippdansös och gick igenom hela min garderob för att klä mig så bäst som möjligt. Jag menar, när jag gör något, gör jag det helhjärtat.
Annie satt och höll på kissa på sig av skratt på mig och mitt psykbryt.
Vi satte på musik och jag började hoooooooleeeeee i goooong.
Sen blev jag sugen på drink, och gjorde oss screwdrivers. Sen öl, sen allt. Helhjärtat sa vi. Jag.

Helt otroligt. Att man orkar. A undrade verkligen hur jag orkade.
Jag hade energi som räckte och blev över.

blaaa blaaa blaa HA.

"aj, det högg till i min life-mother"


Nej men hej.

Nu måste jag in i duschen. Ska faktiskt bege mig till väsby och fira ghettoröven.

På återseende gott föölk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0