1 for the money and 2 for the show

Fan vilket vrak jag var igår.
Herrregud, vad är det mina hormoner? Sprutar ut till höger och till vänster.
Crazyness allstå. Men vad ska man göra, går det inte hålla inne, ja, då kommer det ut. 

På ett eller annat vis. 

Min bror ringde mig igår. Jag med gråten i halsen visste inte ens vad jag skulle säga. 
Jag lovade att jag skulle ringa idag. Det löftet höll jag inte kan jag meddela nu med en gång. 
Det är märkligt vad känslor och sånt där kan ställa till med.
Jag goin' nuts? Nej, det gör jag inte. Eller jo nu gör jag det.

Huvva, huvva.

Jag är ensam för första gången på 3 veckor ungefär.
Det är jobbigt.

Fast nu kom Piia hem... oj oj!!!!!!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0