"DIN FAMILJ ÄR DIN FAMILJ OCH MIN FAMILJ ÄR MIN FAMILJ!"

Märsta, Märsta. The place to be! Faktiskt.

Jag och Sandy har haft en back-in-the-days-helg.
Förutom att KC inte var sig likt så var och är vi oss lika. Haha..

Idag hade vi planerat att grilla med Bubben. Men han bestämde sig för att dissa oss i sista sekund.
Så nu sitter jag hemma hos pappa. Fast med min lillebror och Sandy! Jag har snott pengar av min bror (pontus) för att kunna köpa tjockismat. Jag äger verkligen noll kronor. Det är roligt..

I soffan:

Jag - ska vi käka på donken idag eller!?
Sandra - men jaa!
Jag - vad ska du äta?
Sandra - jag vet inte.. mcfeast är ju den onyttigaste iallafall
Jag - och big mac är den nyttigaste
Sandra - jag ska iallafall ha mcfeast, den är mycket geggigare!
Pontus - ligger ni och planerar vad ni ska äta!?!?
Jag - jag ska iallafall ha dip!
Sandra - jag ska iallafall ha en mcfeast-dip också..

....
Sandra - men då åker vi till väsby, för omväxlings skull

Så nu drar vi på roadtrip för att äta på donken! he he hee....


Kommentarer
Postat av: J

Så jäla fin donk asså

2010-07-22 @ 21:53:41
URL: http://grenfeldt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0