frejjdag

Och ledig igen. S K Ö N T! Och ja, jag är på betydligt bättre humör idag än jag var igår.
Även om jag fortfarande är trött på allt vad har med människor att göra.
Men det går väl över.. snart. Förhoppningsvis.

Man kanske skulle bosätta sig i djungeln och bli en liten Mowgli! Kanske.

Näe, nu måste jag fixa ordning mig. Ska dra till Skärholmen och shoppa mig lite glad.
FAN.. jag ville ju tatuera mig idag. Bra att man har NÅGRA nummer. Jalla, jalla, jalla.

Jag undrar om det finns några fotoautomater i skhlm centrum?
Hm.. isf måste jag ta ett BLONT och säxy foto till mitt nya leg.
Bara 9 månader försent.. haha. Inte så lätt alla gånger.

Nej, men tjena, det är fredag idag. NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0