gudars skymning!

Förlåt, men jag idag hatar jag värmen! Rent av HATAR den. Inte för att det är varmt och skönt.
Utan för att JAG kan inte andas. Min hund kan inte andas. Kvavt och äckligt och vidrigt och helvetiskt!
Nej, längtar inte till att jobba imorgon. Jävlarrr...

NEJ MEN GUD LYSSNADE! Det började precis spöregna och jag känner genast att luften är lite klarare.
Vid såna här tillfällen FÅR det faktiskt komma en skur eller två.
Kul när hunden ligger och gråter för att det är så varmt. I skuggan. Inomhus. Nä!

Okej, förlåt. Jag måste åka iväg. Till landet typ.. komma bort och bo i en sjö eller i ett hav.
Jag måste, måste. Detta fungerar inte.

Den här värmen kombinerat med p-piller är inte okej. Jag vet inte hur många ggr om dagen jag får höra att jag är sur. Men jag vet att det är tillräckligt många för att verkligen göra mig ARG. Så nu stoppar jag undan p-pillrerna och ska ta mig tid och testa något annat: P-ring. Är det bra?

Fast orken att ringa barnmorskan/gynekologen är ju sisådär alltså.

Apråpå det. Drömde att jag var en porrskådis inatt, sjukt roligt.. sjukt skönt.. också.
Men inte nog med det, hade ett feting kassaskåp med typ sjukaste buntarna med tusen-sedlar! *pengakåt porrskådis* namnam!

Jag tror det var mitt alter-ego. Mitt alter-ego är ju en porrisskådis såatte.

Men annars så vill jag bara ha KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK ... och porr.

Min tanke för stunden nu när jag tittade ut mot regnet var att jag ville springa ut, ställa mig där i en vitklänning, bli dyngsur, min man springer efter mig, tar tag i mig och kysser mig vilt och hänsynslöst och romantiskt.

Men det var ju bara en tanke...



Kommentarer
Postat av: Tomasaida

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-05-25 @ 10:44:46
URL: http://tomasaida.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0