jag har aldrig varit så förbannad i hela mitt jävla liv.

Jag har verkligen bara hat i min kropp just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
JAG HATAR, JAG HATAR verkligen en viss människa för tillfället. Jag verkligen hoppas att du Din jävla idiot läser min blogg och förstår att du verkligen är jättesjuk och jag ångrar verkligen i djupet av mitt hjärta att jag ens träffade dig för första gången. Du är inte värd någonting här i livet. Inget. Brinn i helvetet.

Här ska ni få se. Den här killen har alltså pratat med MIN vän om detta. 




å länge du väljer josefine över mig"

, "varför försvarar du henne hela tiden",

 "en dag kommer du förstå vilken människa hon är, du förtjänar bättre" 

"Sen började du umgås med Josefine som bara tänker på en sak, och det är att suga så mycket kuk hon kan"

"Du verkar ju må bättre av att leka stroppig och att respektera en tjej som jossan som inte alls bryr sig, hon har inte ens ett hjärta"

"
fan vad jag hatar henne"

"Jossan var inte så där.. hon tog med sig alkohol, piller och skit..."

Det här är bara lite saker som är utdraget ur konversationen. Ni kan inte på fullaste allvar förstå hur jävla förbannad jag är för tillfället. Det finns inte. Jag kan inte ens ignorera det. 

Jag har lust att göra något jävligt dumt...  

1. Det var DU som jämt hörde av dig.
2. Det var DU som bjöd på alkohol den ENDA gången vi ens drack tillsammans.
3. Du är psykiskt sjuk och behöver vård.


Du är besatt av mig. Det tror jag. Stackars min familj som bor granne med dig. Verkligen stackars.
och NEJ, jag var aldrig kär i dig. Inte ens jättelite.

"jag kommer aldrig kunna respektera dig s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som att du sårade den där killen :) lämnade honom med brustet hjärta helt enkelt. Han kommer över det så småningom... Puss

2010-07-24 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0