:(

Jag finner det oerhört komiskt och skrattretande att dom enda kommentarerna jag får här i bloggen är (almost of the time..) av någon ANONYM och alltid om att jag har HÄNGPATTAR.

For real.. hur gammal är du/ni? Förmodar att du/ni aldrig sett mig naken.
Det är skillnad på hängisar och hängisar. Prova gå runt med ett par G's också som inte är silikonpumpade.
Och alla tuttar ser inte likadana ut. Mina har helt enkelt velat växa isär. Istället för UPP.
Så JA, när jag är bh: lös och tar charmiga bilder där inte hela brösten syns så ser det ut som att jag har världens taxöron. Vilket jag vet att jag inte har.

Det som är ännu roligare är att jag sitter och förklarar mig. Jag ville bara det. Helt enkelt.
Jag får oftast höra att jag har väldigt hårda och "fasta" tuttar för att ha så jävla stora.

Och ja, det är av folk som faktiskt sett mina HÄNGPATTAR spritt språngande (hängande..) fria ifrån BH.

Tack för kommentaren iallafall. Förmodar att du inte ens har några tuttar.


:(((( *sad-face*

Kommentarer
Postat av: Anders

Äh bry dig inte om sådana töntar! BE PROUD OF YOUR TITS! :D TITS 4 LIFE

2010-06-21 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0