för en sekund sen var du min

Jag vill radera hela den här dagen. Från uppvakandet till nu. Tack. Ja, om det bara gick det vill säga.
Men man får ju önska vad man vill. Men att få det man vill är ju inte riktigt min starka sida.
Eller okej. Lögn. Men det man stenhårt vill ha då?

Jag förstår inte hur ett ynka SMS kan förstöra hela ens dag. På riktigt.
Även om jag SMS:ar mycket själv, vill jag inte påstå att jag gillar eller uppskattar det särskillt mycket. Speciellt inte när man har något "viktigt" att berätta. for god sake. Jag är mer en face-to-face människa.
Men det inser inte alla.

Inte nog med det så gick allt rakt åt helvete efter det. Jag menar, jag har ganska svårt att återfå balansen när jag tappat den. Men jag säger så här; tack Maja. Du är verkligen bäst!

Inte nog med det så har jag saknat hela dagen. Saknat Dig. Saknat min HUND. Jag har verkligen blivit puttig när jag sett folk ute med sina hundar. Ångest över att ha lämnat mitt barn hemma. Men jag säger bara EN sak till; Kaisu är världens bästa x-tra-mamma. Jag älskar henne. Tjorven älskar henne med. Piias mamma 4-ever.

Mitt namn är mycket å jag vill ha meeeeer....

Annars då?

Jag är ledig Mån-Tis. Men jag har fullt upp att ordna med. Men jag ska väl hinna kramas också. Därmedbasta.
Å med det kom jag på att jag har en sak i mig som måste ut NU!
Så..

Jag ska bjuda på lite POESI som Maja bjöd på idag. Världens bästa poet måste jag medge.

- "Du får mina ögon att rulla, fast egentligen vill jag ju bara knulla."
- "Du får mig att känna mig som en get, för själv ska du gå runt och va så jävla het"
- "Du är söt som snus, jag vill ha dig i min mus."
- "Du gör mig så glad, jag tycker nästan om dig mer än choklad."

och VÅGA bara sno dessa. Jag har ögonen på Dig/Er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0