förlåt or not

Kom hem från jobbet och ville ta en öl på uteserveringen här i min hood.
Ja, vad underbart tänkte jag! Men nej.. blev på dåligt humör typ direkt.
Nej, jag ska aldrig mer låta en bartender bli kär i mig.
Kul att jag knappt fick ett hej. Förlåt att jag inte svarar i telefonen mitt i natten då du ringer och jag sover.
Och förlåt att jag inte kan vara kär i flera personer samtidigt. Förlåt. FÖRLÅT!! Jesus asså.

Jag fick knappt ett hej. Sen när jag skulle betala så viftade han åt mig som att "det är lugnt, ta dom och gå" Sen tittade han inte ens på mig. En endaste gång. Vadfan.. vad gör man för fel?

Jag tror inte jag ska gå dit igen. Jag blev på dåligt humör. Men måste fel människor typ falla pladderidask för mig?
Åh.. låser in mig..

Nej, skoja. Det gör jag inte. Ska knäcka en öl och säötta mig på balkongen i solen nu.
Och vänta på min nyfriserade snygging.

Meeeeen.. han kanske också ska vara sur på mig. Vem vet...


Kommentarer
Postat av: Kukolof

Blogga oftare för i helvete Josefine! Jag har inte ett skit att göra på jobbet förutom att läsa din blogg.

Så öka!!

2010-06-29 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0