hallå där kött och blåbär

jag har lite bloggtorka. Inte bara bloggtorkis, har fan torkis med allt. TYP!
Eller nä. Fick nästa blöt-trosa när jag nyss satt och tittade på What happens in Vegas..
Alltså.. jag hade en tonårscrush på Ashton Kutcher, before. Men nu... herregud. Vad snygg han är.
Ok, han får gärna klippa av sig POJKFRIPPAN.. men annars.. oh la la.

Annars har jag jobbat, stängt, återigen. Samma visa imorgon. Sen helg och jag är fan LEDIG. UNDERBART!

Har lite bajs-ångest nu med. Fick sånt jävla sug och käpte chirre och lärre idag.
Feting onödigt. Men är det kvinnoveckan så är det fan. Och ja, jag skiter it. Jag skylle på den bäst fan jag vill.
Kan banta en annan dag.

AAAAAAAH... apråpå män och lärre.
För det första; Ni otrogna män (OCH KVINNOR) , jag spottar fortfarande på er. Ni andra, I LOVE YOU.
För det andra; Igår kom en kund in och handlade, en ganska snygg man, som blinkade till mig och han sa "JAG TAR EN LÄRRE OCKSÅ" hahaha.. Synd att han var förlovad och nybliven pappa. Skämtåsido.

Annars mår jag bra! Hur mår ni?
wööw.. första gången jag verkligen ställer en normal fråga till er läsare. Kan ni svara då. Helvete.
Dont hate me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0