imodium

Skulle behöva 5-pack I guess. Fan vad mycket planer som flyger runt i mitt huvud för tillfället.
Får hjärnvärk på allt tänkande. Vet någon, något bra sätt att koppla bort tankar på?
Jag är jävligt tacksam för svar alltså. Bara det inte handlar om mina bröst. Jag orkar inte disskutera bröst. Booooring!

Så, snart iväg till jobbet. Ska ju verkligen jobba MONSTERtimmar idag, he he heee.. 13-16.30.
Jävla jobbigt alltså! Nåja.. ledig imorgon (Fredag) jobbar Lördag OCH Söndag. Juste. Tyst.

Hm, mitt lilla probs idag är att jag måste åka till MÄRSTA efter jobbet för att lämna ungen.
Det är inte riktigt min sköna prio just nu, just idag. Åka varmt, äckligt pendeltåg med en drös andra människor och med tjörv. Nej tack. Men jag måste. Om jag vill vara doggy-free i helgen.

Jävlar vad jag svettas.... wow!

Hej men nej.. nu gick jag. Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0