kropp och knopp



Att glädjas åt sig själv när kroppen tightas till.
Jag har aldrig och kommer aldrig sträva efter ett smal-ideal. Jag kommer aldrig kunna bli SMAL eller kommer aldrig heller vilja bli SMAL. Jag tycker dom flesta kvinnokropparna är vackra. Men jag föredrar helst kurvor. Kurvor på rätta ställen. Kvinnor som är nöjda med sina kroppar är mer attraktiva än dom som inte är det. Hur dom än ser ut. That som true facts. Jag kan se en tjej som utrsrålar värme, glädje och lycka och som har världens vackraste ansikte. Sen sänker man blickern och ser att hon såg ut som en vandrande boll, men det gör INGET. Det fanns annat.

Men, jag ska inte vara den som är den. Jag kommer i 28-jeans nu och jag grät nästan av lycka.
 (Så länge jag minns har jag haft 31)
Så man säger ju mot sig själv vissa gånger. Men what to do? Jag är en tjej. Jag kommer ALDRIG bli nöjd hur jag än håller på att ändra mig. Men man kan ju glädjas och vara nöjd för tillfället och ändra det man vill, när man vill.
Jag älskar förändring. Testa du med. Men please. Sluta för guds skull aldrig äta. Mat är livets gåva.

Och KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0