oh rainy friday

Jag mår förvånadsvärt bra efter alla 355 glas rötjut och virrevin som slank ner igår.
Jag blev tvingad. Det var så himla roligt. Eller alltså, svårförklarat.

Hade hel-dag med Stefan. Inte Pingu-stefan, utan >Stefan, Stefan..
Jag vet inte vad det är jag lider av eftersom att jag dras till ADHD-människor.
Alltså, dras och dras. Jag tycker dom människorna är betydligt mycket roligare och betydligt mer oberäkneliga.
Å, andra sidan så lider väl jag också av något som inte skrivits på papper.

Nu ringde Pingu-Stefan mitt i allt och förstörde min blogg-mojo. Nu tappade jag bort mig helt.

Iallafall jag var salongsberusad redan vid 6-tiden, sedan skulle jag göra iordning en sallad men då blev Stefan helt till sig (damp-syndrom) och tyckte att jag stressade. Han försökte tvinga mig att sätta mig ner i soffan och CHILLA. Men det gick inte för sig av en endaste anledning: han försökte tvinga mig.
Så jag blev envis åsna och gick tillbaka till köket och gjorde salladen.

När jag ätit typ två portioner sallad redan så kom han på att han inte var sugen på kanin-mat och stack till pizzerian. Där satt jag med min kaninmat. Lite senare fick jag SMS: "jag hoppas du druckit upp vinet när jag är tillbaka" Nej nej, inget försök till att supa ner mig redigt.

Åh gud. Jag kände nu att min nackspärr inte försvunnit. Eller hur kan det ens vara möjligt då jag ligger som en jävla idiot i sängen varje jävla natt. Alltså, jag sover i en alldeles för stor säng nu för tiden.

Nu regnar det och jag ska sätta på Mio Min Mio, bara för att.
Gud vad jag älskar min nya dator!

Annie, the best girl in the world. Bullis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0