shu gumman

Kan någon påminna mig om att aldrig kisa när jag sitter ute i solen igen? Jag menar, lord have mercy on me med denna huvudvärk jag har dratt på mig. Dratt.. visst finns det ingenting som heter det? Pinigt.

Sjukt skönt iallafall att sitta och sola på balkongen strax efter klockan 18. När solen gick ner, gick jag in.
Brunare och rödare än innan. Men hellre röd än död, om man får vända det så. och hellre röd än VIT.
Det är ÄCKLIGT att vara vit. Ni som säger att det är vacker tror ju att ni är Snövit eller något.
Det är inte vackert att vara vit. Kanske om man heta Dita Von TEASE och ser ut som en svarthårig Jessica Rabbit. Som förövrigt är världens sexigaste, tecknade BRUD! Shit. Brudar. Brudar gillar brudar.

Nåja.. Vart var jag?

Gjorde som sagt slingor också för att försöka "täcka" min brutala utväxt. Jag satt i soffan och glömde bort att jag satt med blekmedel i skallen och nu är jag Blondast i Vårby.
Blondast och brunast... eller skippa det sista. Kommer ALDRIG bli brunast i Vårby. Aldrig.

Satan i gatan vad hungrig jag är. Mjaaaoo.. jag tror jag ska göra mig en leverpastejssmörgås när jag kommit in efter prånkan med Tjorvis. Om hon bara vill sluta sova. Bad mama att väcka sin sovande unge för att man vill att hon ska kissa och bajsa.

oufh.. en Ipren. ja, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0