trasiga jeans

En annan har ju hunnit med långpromenad med hunden. Vi fick tillochmed lust att plaska nere vid vattnet. Eller plaska. Jag plaskade ingenting. Tjorv plaskade, jag tittade på. Svein-kallt!

Ätit frukost och börjat plocka ordning. Ja, alltså. Jag har ju lite grejer som ska tillbaka till lägenheten. Vilket jag ordnar imorgon. Behlöver x-tra-nyckeln som Mandis har. Men annars är jag så gott som klar. Sen orkar jag inte mer.

Jag ska städa meine lägenhet skinande ren idag. Förövrigt; svarta möbler är fan lite ovärt. Egentligen.
Jag dammade av allting igår. Alla möbler är gråa idag igen, yeeeey.
En annan sak som är ovärd är när man bor så här tätt inpå alla yalla-mammor. Man får fanimej aaaaaldrig tvättid. Sen är det alltid krig där nere. Jag förstår inte hur ofta dom måste tvätta. Jag VILL och BEHÖVER också tvätta. Herrejesusgud.

Nej, nu ska jag fortsätta packa ner allt som inte är mitt till L.


see ya, don't wanna be ya..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0