va-haaarmt

And damn yes, we love it. Synd att jag jobbat idag bara. Aja, nåja, lite sol har jag fått iallafall.
Nu har jag ätit min superfina, underbara, superclassiga middag: Müsli med Skogsbärs-yougurt!
det är fan för varmt för att äta annat alltså. Eller nej, är inte sugen på annat.

Okej, en fet köttbit hade suttit jäääävligt fint! Men man kan ju inte få allt här i världen.
Nej, nu ska jag ta mig ett glas sangria, slänga i lite slingor i håret. Sen vet jag inte,
Mandis ville att jag skulle pallra röva till Vitan och hänga med henne och hennes karl och massa vin.
Aouch.. alltså.. hade ju varit nice. Men jag hittar inte till Vitan nykter. True story!

cuz' he can get the knockout..

Jalla, jalla, jalla. Nu ska jag ta av min bralla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0