ÅHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag måste påstå att jag nyss hade den bästa början någonsin av en födelsedag. NÅGONSIN.
00.00 knackades det försiktigt på min ytterdörr, och när jag öppnade så stod Annie där med en chockladtårta med 22 brinnande ljus i tårtan och inte nog med det så SJÖNG hon för mig också!
Alltså kan ni förstå? Hur gulligt var inte det? Jag började nästan att gråta för att det verkligen är det finaste någon gjort. BRAVUR TILL MIN FRU!

Jag är i helt extas och hoppas och tror att jag kommer att få en jättefin födelsdag (IDAG).

Bullen (Annie): "jag tänkte ju att den skulle vara lite... bulligare.. men näää sluta!"

ÅH JAG MÅR SÅ HIMLA BRA JUST NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0