"allting på, gumman?"

Det börjar märkas gaaaanska tydligt nu att jag går runt och är för övertrött.
Jag som oftast ALLTID är glad och uppåt, börjar känna mig irriterad på ALLA och otrevlig. Eller inte så värst.. men lite. Idag kom det in en snubbe på sushin som ville ta med mig ut på dejt. Jag måste verkligen ha gett honom attitydsögonbrynen och suckat högt. Han tuggade tuggummi också. Jättemycket.

Han bara pratade och pratade och pratade. Inte ett dugg intressant.
"jag har ätit sushi, kanske 5-6 gånger i mitt liv.. asså man blir ju liksom inte mätt på sushi, asså, vad ska man äta för att bli mätt? det är ju ganska bra om man går på dejt iofs.. men vad tycker du?" bla bla blaaa blaaa...

Ni skulle sett hur FETA Nigiri's (=riskuddar) jag gjorde till honom.

- jag kan göra större bitar om du vill, så du blir mätt då
- lovar du det? om du lovar det, lovar jag att komma tillbaka

Okej. Gå hem nu och bli INTE mätt.

Men sen blev jag glad igen!

På vägen hem sprang jag in på pulsen och köpte god frukost och svängde in på grillen och köpte burgare.
Det var jag verkligen värd, även om jag nu halvligger i soffan och vill kräkas. Urk..

Jag behöver sällskap känner jag? Någon frivillig? ccooooome on nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0