Anna Ternheim - My heart still beats for you

Kul att jag hade världens värsta natt på mycket länge.
För det första AVSKYR jag att sova ensam. Det finns inte på min världskarta.
Det är ju en stor anledning till att jag inte vill gå och lägga mig även fast jag borde. Igår gick jag och la mig, när jag var tvungen för att få tillräckligt med sömn. Ja, trodde jag ja.
Har ni någonsin gått och lagt er, kan veeeeeeeeeerkligen inte somna. Ni somnar antagligen, eftersom att ni minns att ni drömt men ändå när väckarklockan ringer så känns det varken i kropp eller knopp att man sovit?
Jag var inte ett dugg utvilad och jag var hundra på att jag inte ens hade somnat eller ja, sovit på hela natten.
Men det hade jag väl, eftersom att jag minns vad jag drömde. Blä. - är allt jag har att säga om den drömmen!

Jag satt och räknade hur många dagar i streck jag kommer att jobba nu. 12. 12 dagar på raken, typ dygnet runt.
Klagar gör jag väl inte. Men jag kommer sova en vecka sen när jag väl är klar.
Så ni som åmar och gråter för att jag inte har tid för er, snälla, be gentle.

Jag måste duscha, jag orkar verkligen inte.
Porr? Nej, usch. Orkar inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0