Djävlar!

Mensmonstret har gått över till en Barbamamma som är världens klumpigaste.
Jag är vätskefylld hela jag och jag vill inte vara det. Kan någon tömma mig på vätska, så vore det så himla schysst. För jag orkar inte känna mig så här. Plus att mina tuttar är ööööverallt.

Sen till en annan sak. Brukar tänderna "röra" på sig när man nästan är 22 år gammal?
Det känns som när jag hade tandställning (vilket jag hade när jag var 12 år) det stramar, spänns och är sjukt oskönt i munnen just nu! Ungefär hela tiden. Någon som vet vad det beror på? Sylvia kanske?

Nu är jag så himla trött. Dödstrött verkligen. SÖMN!

Kommentarer
Postat av: sylvia

Vet du.. jag kan faktiskt tänka mig att det är hormonerna under mensen nu som gör att tänderna känns så... eller om du har så i vanliga fall också vet jag faktiskt inte vad det kan bero på =)



Eller tänder på G?

Eller inte borstat tillräckligt? :D hahaha



Sylvia - ditt orakel i tiden

2010-03-09 @ 09:15:37
Postat av: Anonym

Tänderna flyttas framåt i munnen hela livet, speciellt på kvinnor eftersom de har så mesiga käkar. Och är visdomständerna på väg upp så blir det ännu värre :) /K

2010-03-09 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0