he kissed me and i taste your mouth

Den här natten har bara varit för mycket för mitt stora huvud.
Drömmar som känns jättejäääätteverkliga är inget + nu för tiden. Enbart skrämmande om man frågar mig.
Jag drömmer att jag ligger på exakt samma ställe som jag gör i sängen, jag drömmer att jag ser exakt likadan ut, allt känns likadant, lika nyvaken, lika allting. Får SMS, svarar på SMS:en.
Drömmer att man försover sig, även fast det är i verkligheten, ÄVEN fast man inte alls försovit sig.
Men drömmer ÄNDÅ att man skickar ett SMS "jag har försovit mig, jag skyndar mig".
Drömmer att man svarar på ett SMS man fått under natten (som man inte allt har fått) och svarar på det.
Sen när jag man vaknar så har man fått ett SMS ifrån personen i fråga och svaret skulle kunna vara det "riktiga" svaret. Aja, it's sick.

Sen drömde jag att jag gick i skolan också. Men det var skönt att vi fick gå på fotbollsmatch istället för att sitta i skolan.

Nej men hej, nu ska jag klä på mig och åka till jobbet.
För ovanlighetens skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0