heheheheh-heee

Kom precis på att jag har bjudit in en hel drös till mitt hem den 20:e då jag ska fira min födelsedag (nej, men jag fyller på RIKTIGT år den 17:e mars, bara så ni vet, glöm för i helvete inte att gratta mig..)
Men det liksom slår mig att vi knappt kommer att få plats. Det kommer vara skor överallt, om man nu inte går barfota. Jag har ingen balkong, så ni som röker kan ju hänga utanför porten hela kvällen. Mitt kylskåp är redan fullt, dvs ni får ta med er bärbara kylskåp hem till mig. Vart dom nu ska stå är ju frågan.
Jag har EN soffa, en IKEA-soffa, en tonårssoffa som man inte ens kan ligga raklång i, jag har en säng, jag har ett barbord och två stolar, jag har ett golv, jag har ett fett stort badrum.. med golv.

Nej, men vad sitter jag och säger. Klart vi får plats! Så jävla kul. Fyfan vad det ska minglas och skrålas! Kanske ska bjuda in alla mina arabgrannar också, "Emassi", "Shneassi", "Mahbpouk".. ja ni vet, sköna grejer.

Jag ser framemot detta. Även om jag lite smågråter över min ålder. Vad hände med ALLA år?
Shittans. Yeah yeah.. Själv ska jag krypa hem nästa lördag och somna i min dusch, min "pojkvän".

Sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0