Inte för att vara den som är den..

Men jag orkar verkligen inte känna av tanken just nu att jag måste jobba 9-22 både tors-fre.
Varför går allting emot mig och knullar mig i arslet när jag väl mår bra och känner frid och fröjd!
Det är ju kul att någon ANTAGLIGEN sitter hemma och voododockar mig dagligen.
Blir fan förbannad... lite.

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen. Har precis ätit en fet skagenbaguett och druckit lite zero.
Det satt fint vill jag lova! Men vet ni? Jag är ganska glad ändå. För titta på vädret, det är ju helt underbart.
Det är ju tillochmed VARMT. Eller ska väl inte börja överdriva det första jag gör.
Men jag skulle kunnat haft skinnjackan idag om jag velat. Och om jag hade haft den själv.
Vet dock vad jag behöver och VILL köpa till helgen; nya brillor! oh la la.

HAHAH.. åh, Vänner. Vad jag saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0