Ms. Brightside

Den här dagen började ju absolut inte skumt. Hmm..

För det första har natten förvirrat mig (som jag tidigare berättat om) efter det har det bara fortsatt.
För det första så har mitt nummer blivit förbytt eller något. För mitt original nummer existerar iallafall inte längre. Men det verkade ju vara många som brydde sig om det. Eller ja, Tobi. Det var han som fick mig själv att fatta att jag inte längre hade mitt älskade nummer längre.
Jag fattar absolut ingenting.

Så anyhow, den som absolut måste ha det så kan den ringa mitt gamla nummer och där är det en dam som säger mitt nya nummer. Men spara gärna mitt gamla ifall det återkommer. TACK!

Idag blev jag så jävla arg på jobbet.
Förut hade jag en stammis. Hon är typ 14 år och älskar sushi.
Ja, tills jag sa att det innehåller socker. I riset. "VA! Det blir man ju fet av"
Alltså, come on. Jag ville slå henne. Sen kom hon typ inte tillbaka. Först idag.
Och vet ni, hon lämnade ALLT ris på tallriken.
Tro inte att jag blir förbannad för att hon lämnat riset. Utan för att hon är SÅ pass ung och ändå bryr sig SÅ himla mycket om sin kropp. Alltså, jag orkar inte. Vad är det med alla tjejer egentligen?
Ät, träna och må bra istället. Helvete.
Orkar på riktigt inte lyssna på fler som ska tala om att dom är feta nu och inte gör ett skit.

Jag dummar er inte. Eller jo, det gör jag.

Nu ska jag äta upp mina knäckisar med skinka och gurka och surpla Apelsin festis med sugrör som jag fick av Mickis och Sandra i födelsedagspresent, hahah. Eller öh, det var inte ens festis. Det var ICA's egna.
Så jävla snåla.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina den fina.

VA FAN! Jag som skickat sms till dig min sköna böna. Nytt nummer? Vad är det för trams?:) Puss.

2010-03-24 @ 07:47:31
Postat av: juicy

Jag skickar sms till dig idag så du får mitt nya!! :) PUSS.

2010-03-24 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0