När poletten faller ner dit den ska..

Folk brukar alltid fråga mig vad min kanin-tatuering står för och vad den har för mening.
Jag brukar alltid svara att den inte har någon mening. TILLS för ett tag sen, närmare bestämt min födelsedag.
Min mamma skrev till mig; "Grattis mina vackra dotter, min lilla KANIN"
Just där föll poletten ner.

jag har nämligen ALLTID gillat kaniner. När jag föddes fick jag ett gossedjur, en kanin, som var lila och grön och asful. Jag döpte honom till Ninen (antagligen för att det var det enda jag kunde säga när jag kunde börja prata) anyhow, och mamma kallade mig för sin lilla kanin.

Sen att jag kanske ligger som en kanin också hör inte riktigt hit eller dit.

Så nu tänker jag faktiskt inte ens tatuera över den. Den HAR faktiskt en betydelse.
Även om jag alltid, för resten av mitt liv kommer att få förklara att jag absolut inte har playboykaninen tatuerad på min axel.

Men nu vet Ni iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0