Rädd!

En gång, typ förra våren så var jag hemma hos Anne i Täby och vi skulle ut på dumheter i stan.
På bussen till tekniska eller Danderyd vart vi nu skulle så kliver det på en kille.
En kille som Anne känner och dom börjar tjitt-tjattra. Jag tittar rakt fram och bryr mig inte ens om konversationen. Men sen ska han ju så klart hälsa, vi hälsar. Och småpratar ytterst lite.
Men den här mannen blir ju så klart kär i mig. Tror jag. Sjukt kär.
Han har tjatat på mig ett år om att vi ska ses. Hela tiden. Men jag har inte velat. Vilket jag också talat om.
Not my kind of.. ah.

Han skaffade sig flickvän. Bra. Men det duger tydligen inte. Det pluppa till på fejjs-chatten.

Han: I doo you hard!!
Jag: hahaha
Han: Får jag? :)
Jag: Får du inget av tjejen? :)
Han: Du vet att jag velat ha dig länge, spela inte dum

(jag klickar kryss)

Jag tycker inte att jag är ett dugg dum. Jag har aldrig varit intresserad. Vilket jag visat och han har flickvän.
Vem fan är det som är DUM!?

* alltså, notera att jag efter den gången på bussen aldrig ens träffat människan..

Så once and for all, kan alla upptagna män sluta intressera sig för mig? Tack och hej, skit ner dig.

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha,du är inte ensam. (Nu pratar jag inte om mig utan en kompis han trackar)

2010-03-28 @ 23:04:30
URL: http://nastynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0