So you mean I put my mouth on your cock pump?

Jag har mått lite konstigt idag och inte nog med det så är mina tuttisar som stenbumlingar och känns som att dom ska spricka aaaanytime. Lite som sillikon. Fast utan det där SUPERFASTA.
Så det är ju.. kul. Jobbade ensam idag. Flippade. Satte mig ner och SLÄNGDE i mig kycklingwok.
Ja, jag lever ju typ på sån där mat nu för tiden. Inget annat duger för mina smaklökar.
Eller okej, lite sushi har jag fått i mig också. Suget börjar komma tillbaka. höhö.

Annars har dagen varit KONSTIG. Har fått konstiga SMS som har fått mig konstig och lite förbannad.
Inte arg, men små förbannad och fundersam. Jag ska dra några snabbisar.
Låt oss analysera tillsammans.

Jag får helt plötsligt SMS av en karl som jag var förtjust i under våren 2007. Dvs 3 år sedan.
Han skickade iallafall SMS idag. Han är dessutom förlovad och tydligen, ja. En idiot eftersom att han hör av sig till mig. Iallafall så här lyder det: Han försöker leka duktig och talar om för mig att jag ska sluta "leta" efter kärlek och bara ta det som det "kommer" och han vill påstå att allting är lite mitt fel eftersom att jag inte hälsade på honom sist jag såg honom.. i farten. För att göra denna konversation kort så löd det så här >

Jag: "Du dissade mig när du hade mig rakt framför dig. Lite sent nu va."
Till svar fick jag.
Han: "Okej.. ska vara helt ärlig. Du är den första kvinnan jag är rädd för... varför? För jag vet att jag ser okej ut.. jag vet att jag inte är ful liksom.. men jämför man oss, så är du vääldigt snygg, därmed tanken "varför nöja sig med honom, Jag förtjänar någon "snyggare"... ja.. du .. förstår."

SKÄMT ELLER!?!?

Jag svarade inte ens. jag blev förbannad. Jag blir förbannad när folk får det att låta som att jag är en världsmodell med inga känslor som helst som bara letar efter något SNYGGT att visa upp. come on?
Och det här är ANDRA gången jag får en "diss" rakt i ansiktet för att jag påstås vara "FÖR SNYGG"!
> "Det går inte att lita på dig. Du är för snygg. Jag skulle ALDRIG lita på dig" Vad är det för trams?

Man blir ju nästan mörkrädd. Jag kanske var snygg som en modell 2007? Inte.

Okej, nu orkar jag inte ens analysera det där längre. LIIIITE onödigt. Inte direkt så att jag vill slösa tankekraft på en människa jag aldrig tänker på annars och som dessutom är förlovad. Nej tack.

Till något annat..
:D

Annars tycker jag att giraffer är jävligt söta.

Kommentarer
Postat av: sylvia

Sånt där är bara skitsnack från idiotiska killar som vill berättiga sina beteenden som någonting värdigt och fint.

Typ säga att du är föööör snygg(inte för att du inte är snygg, men du vet vad jag försöker säga) och det var synd om HAN. Dom leker martyr!

Jag har inte varit singel på 3år, men jag HATAR fortfarande dom här idiotiska jävla killarna =)



LIVE LONG AND PROSPER!

=)

2010-03-05 @ 08:24:09
URL: http://syylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0