Up she goes, up she goes

Igår la jag mig (självmant) så att jag precis skulle få sova 8h inatt.
TADA! Jag vaknade utav mig själv 5 min innan jag ens skulle gå upp. Förvisso av ett SMS, men ändå.
och till min STORA förvåning när jag drar undan rullgardin och gardiner i mitt hem. SOOOOOOL!
Alltså det pirrar i hela min kropp. Hur länge nu den än stannar. MYS!

Sen har jag vaknat två dagar i rad av att jag kramar min ena kudde.
Myser med den, kramar den, hårt. Nej, känner mig ju absolut inte ensam. Jo!

Nu ska jag äta mig en lite sen frukost. Eller sen, det här är morgon för mig.
"Frökusbröd" med dinkel, kalkon och gurka och smoothie. Mums, mums.

Sen flyr jag till jobbet! Puss

Kommentarer
Postat av: Konradirmelin

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-10 @ 21:44:04
URL: http://konradirmelin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0