you look wonderful tonight

Snacka om att jag hamnat på latsidan med bloggningen.
Men förlåt, jag har verkligen haft annat att tänka på. Föråt, förlåt.

Jag är helt så här.. blähö?
Sitter i soffan och dricker jasmin-te, direkt inporterad ifrån kina och lyssnar på måndagsmusik.
Känner mig ganska harmonisk. Kan vara att jag fått köra slut på min kropp lite idag.
Nej, jag har inte fått ligga. (snyft...) Nä, nog om det.

Har faktiskt tunnat ut mitt hår idag också. Länge sen jag använde saxen på mig själv.
Iofs Vill jag inte ens göra det eftersom att mitt hår ska bli apalångt.

Något jag saknar extremt för tillfället är inte bara själva grejen att INTE sova O-ensam.
Utan också själva närheten.

uh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0