you lookin' good in thoose jeans, but i bet you look better wid me between

Idag har allting varit heeeelt heeeelt jävla underbart! Aaah, det är sån jävla grym feeling när allting går som man vill. Alla gör det man vill, alla säger saker man vill göra. Sånt jävla flyt. Sen att jag har hela väskan full med cash är bara ett fett plus så här lagom till helgen!
- Nya converse
- Nya brillor
- Ny jacka
SKA inhandlas och jag ska bara vara snygg. Damnit. Hoppas jag får med mig Nadja till stan imorgon då ska jag bjuda på 3 glas eller 5. Bara för att. DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU! Skämtis..

Okej, inte för att min morgon var världens bästa då jag inte ens ville gå upp ur sängen.
jag åkte tillochmed till jobbet 2h senare. Men asch, det var jag värd. Och jag kan ju välja lite så själv.
Allting på jobbet har varit bra, jag har bara älskat alla idag och alla har älskat mig med.
Inte nog med det så kom Jonathan in också och gjorde dagen ÄNNU bättre.
På riktigt, det finns inte en endaste människa (som jag träffat) som kramas så BRA som Jonthe gör.
Sorry L, men din karl är världsbäst. Å det vet du med! Om alla kramades som Jonathan så skulle hela världen vara en lite bättre och vackrare plats att leva på. Jag lovar och svär hederligt på det.
Och jag själv då.

Jonathan till Lei: "är Josefine en bra chef tycker du?"
Lei till Jonathan: "bäst, hon är super!"
Jag bara suuuuger in det. Hörde ni? Jag är bäst.

Sen tror jag att jag har varit överflirtig med alla som kommit in. Men det bjuder jag på!
En kille rodnade nästan. Men han var en 9:a så det gör inte så mycket.

Sen satte jag mig ned och åt min sallad som är världens goaste ifrån Malmgrenska restaurangen.
Och självklart så råkade det spruta dressing på mig. Då tittar kinesen på mig och säger; "that's ok, guys like that.." Yes, they like to spruta pink sausage on me!

Nu är jag hemma och svintrött men det gör inget. Jag väntar på min dam Nadja. Åh, som jag saknat henne.
Vi kommer nog iiinte komma i säng först imorgon om jag känner oss rätt. Hi hi! Hon skulle ta med sig vin. Hoppas hon bjuder på lite hångel. Hennes karl har ju sagt att hon FÅR hångla med mig. Bara mig.
YEY MJAU YEPPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0