Det låter väldigt underligt..

Såååå.. nu har vi satt oss ner i soffan. Hemma. Igen! Borta bra, men hemma bäst?
Nej. Inte alla gånger tror jag. Vi har spenderat natten på Segersminnevägen.
Igår tog vi en lååång, låång promenad, mötte upp Therese. Sedan mötte vi upp Mattias i farten. Hagsätra.. you know. Det var trevligt. Inte sett honom på någon månad nu! Jag tror han blev rädd för Tjorvis. Nahaa.

Å vad tror ni man möts av när man kommer hem till kära Flempis då?
Jo, men så klart. En lapp i hissen. "Idag stänger vi av vattnet mellan 16-24.." Ja, men så klart. OVANLIGT!
Säg någon dag dom inte sänger av elen.. eller vattnet.. eller hissen slutar fungerar. Eller dörrarna inte fungerar.
Nej, Huge. Skärpning!

Inte nog med det så skrev min bror till mig på fejjan precis att han RÅKAT stänga av mitt abonnemang.
Jaha, det var ju också roligt. Mobillös också. Verkligen vad jag behöver.. verkligen. Inte nog med det så kommer dom skicka ut ett nytt SIM-kort idag, med mitt gamla nummer. Jag.orkar.inte.

Idag ska jag sitta hemma och GRINA..
Nej, det tänker jag inte. Men typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0