"Fan vad skön du e Jossan!"

Ja, jag vet.

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig vaaacker. För idag kommer min absolut bästa Nadja-Nadjo-Hadjo hem till mig. ÄNTLIGEN! Vi ska laga mat och dricka vin och snacka skit om ALLA i hela världen.
Nej.


Förresten.. när jag var ute med tjorvs idag så stannade det en pensionärskärring. Hon försökte låta så äckligt trevlig men ändå bestämd.
- höörruuu, det är koppeltvång i hela kommunen!
- jo, men hon är 12 veckor och vill inte riktigt gå när hon har koppel ännu
- mmm, men det är faktiskt koppeltvång i HELA kommunen..
- ja, du sa det.. men jag tänker inte dra henne i kopplet.
- men det är lika bra du vänjer henne nu, annars kommer hon aldrig lära sig

(här ville jag vara omogen och typ skrika kärringjävel. men det gjorde jag inte..)
- ja, men du ser ju själv att hon kommer när jag ropar och sätter sig vid mina fötter.. jag har henne kopplad när det är massa människor i närheten, det här är ett fält och jag vill ha henne lös här.
- joo, jag förstår det.. men det är faktiskt KOPPELTVÅNG I HELA KOMMUNEN!

Där fick jag nog och bar upp henne och gick därifrån. Jävla åsna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0