hehe-hej

Nu har jag varit hos min käre mor i helgen. Hon höll på att sno min hund.
Hon är så himla rolig "jaaaaaaaaa, mormors lilla vovve.. jaaaa, mormors lilla vovve vill bo hos mormor"
Det är inte så lätt alltid.

Nu är vi hemma i trygga vrån. Men kom precis på att jag var med om en ROLIG sak på tåget.
I 9:an var jag tillsammans med en kille som heter Yoppe. Eller han heter inte det. Han kallades det.
Jag har alltså varken sett eller träffat människan sen jag var 15 barre.
Idag på tåget så kliver han på. Han ser inte mig och jag försöker att inte råglo på honom.
Och nej, jag hälsade inte. hee hee heeee.

Nu ska jag smörja in mig. Torr som en... ja, öken. Eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0