himmel och helvete

I natt drömde jag en ytterst märklig dröm. Eller märklig. Jävligt konstig.
För det första så jobbade jag tills havs, det fanns "hajar" i vattnet som inte alls var hajar utan det var "hundar" som inte alls var HUNDA, utan det var "vargar". Och jag ska säga dig, jag var livrädd. För dom kunde ju få ryck och attackera närsomhelst. Om ni fattar det rätt så var det vargar som levde i vattnet men som man hade som husdjur. Hänger du med? Goodie. Asläskigt var det iallafall.

Inte nog med det så hade jag ju lilla tjorv i allting också. Jag trodde att hon skulle bli uppäten varannan sekund.
Jag vet, det är nog den här mammarollen man satt sig i som gör en rädd, hahah. Eh.

Inte nog med det så träffade jag en tjej. Å helvete att jag inte minns vad hon heter nu.
Jag VET att jag har träffat henne i verkligheten. Jag bara VET det! Jag blev iallafall blixföräldkad i henne när jag såg henne.. (igen..) Who are you woman!?

Naej! Idag gott folk är det STORM ute. Både jag och lillen höll på att flyga iväg till Afrika med blåsten.
Så vi gick in efter toabesöken. Nu har vi ätit frukost och pular på vad som händer idag.
Man har ju fortfarande ingen telefon liksom.. Nej, det är inte skönt efter 4 dagar. Nu börjar jag känna mig utvecklingsstörd och det är ännu mer irri att telefonen ligger och är helt funktionell, fast jag varken kan ringa eller SMS:a med den. Jag sätter nog i ett kontantkort så länge.. men tänker då fan inte ladda på det.
Ni får ringa om ni nu vill det.

Jalla, puss, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0