ibland så

Idag har verkligen alla män som kommit in på jobbet klätt av mig med blicken.
Å inte så lite heller. Jag blev ju nästan GENERAD. Inte.
Inte nog med det kom det in en man idag med sin tjej/fru/kvinna, whatsoever. Något. Kärleksfullt.
När han såg mig sa han: "oj!" jag: "hehe..(?)" Sen att han var lite full så gjorde det bara saken bättre.
jag hörde knappt vad han sa något. Otroligt roligt.

- har ni varm mat?
- nope, jag har bara kall sushi
- jaha, men du är varm så det gör ju inget
- hahah, jo det kan nog stämma.. annars är soppan varm
- ingår du i maten eller?
- HAHAH.. nej, det jag gör inte
- fan då

Tyst.
- ska du på erotic-mässan?
- nej, det ska jag inte.. jag jobbar
- vad tråkigt.. följ med! vad heter du?
- josefine, vad heter du?
Han upprepar sitt finska namn typ 5 ggr men jag fattar ingenting och svarar:
- AHAaaaa
- Josefine, mår du bra?
- jag mår jättebra.. hur mår du?
- jag mår underbart! vet du vad jag gör?
- nej, berätta
- jag äääälskar henne

Han pekar mot sin tjej som ser lite förvirrad ut.
- Vad fint..

Jag vet inte.. men jag tyckte ganska synd om henne. Inte nog med det var det hon som fick betala maten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0